Jumaat, 11 November 2011

teringat sesuatu !

12/11/2011 sabtu !

tringat ssuatu tuh paham lah knapa ! 
bila dah nak dekat SPM tuh yang aku ingat . 
hari niy , ibu and family semua pergi melaka . tinggal aku sorang dekat rumah .
dorang suruh aku blajar aj dkat rumah . okay tak perhh . dorang nak aku berjaya !
dulu time PMR ibu pun tak ade disisi . ibu pergi balik KAMPUNG.
harap-2 time kita nak SPM niy semua ad disisi . walau pun awak jauh dngan kita ,
 kita thu awak ad disisi kita .
tapi bila sorang-2 ? tringat sesuatu kan . air mata tiba-2 mengalir sendiri . tak tahu kenapa?
rindu sangat dekat dia . dah lahh tak dapat nak ziarah dia , maklum lah kita jauh . 
kita tak boleh mrayap jauh-2 . ibu tak bagi . macam mana nak prgi ziarah . ?
mungkin satu hari nanti kita dapat ziarah dia lagi :(
alfatihah saja kita mampu bagi untuk dia . humm . 
doakan saya  ! :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan