Khamis, 26 Julai 2012

panas sangat !

\
assalamualaikum XD

you look my face now HAHA , saja jee nak buat lebih comel buekkk comel ke? boleh lah boleh lah hehehe .
okayy now tengok tajuk pulak ? okayy korang semua tahu kan panas nya MALAYSIA macam mana?
wohh tuhan jee tahu macam mana ? HAHA agak-II motif dia apa ? motif dia aku nak bagi macam nak mati aku jalan mehh tadi . rasa macam taknak  sampai rumah lah senang cerita dia . peluh mengalih macam air aku cakap , aku nak nyorok dari matahari pun tak boleh , jalan sana matahari , sini matahari . wah sungguh panas.
tuh lahh , ishhh tunggu hujan , tak turun pulak heee , buekkk . tunggu orang jemput ? agak-II esok lah aku sampai .okayy sampai rumahh apa lagi cari kunci bukak pintu then , masuk campak beg . lepas tuh tukar baju duduk depan kipas ? wahh nikmat dia pehhh sedap beb :) badan agak sejuk bukak tv bukak wifi apa lagi online lahh . HEE . tengok kartun syok jugak mehh . nak tidur tak bolehh . sebab panas sangat . online lah apa lagi kan . then pukul 415 ada orang ketuk pintu ? haaa aku dah tahu siapa? mesti ibu nihh . bangun-II kepala bleng ? pening wehh , semua hitam jeh aku nampak . cepat-II aku bukak pintu then baring . hahaha nasib tak tumbang , semua sebab panas nihh . lalalalala lepas tuh ada orang call aku bangun then amek fone pehh sekali lagi terjangkung macam nak teberak pening . apalah masalah . tahu lah kurang darah , jangan lah macam tuh sekali mehh :) heeee . haha saja nak cerita merepek-II nihh . ok lahh byee ~ heee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan