Rabu, 29 Ogos 2012

gaya hidup saya !

assalamualaikum dunia !

heii heii heii , lama tak meyemakkan diri di blog ! rindu pulak nak mengedit-editkan blog saya nih , tapi macam malas . heee tak ape ada masa kita update blog bagi comel kembali lalalalala~ ok see , kita nak kongsi sikit cerita nih , macam mana gaya hidup kita sebenarnya , btw siapa yang kenal kita dah lama tuh dia tahu lah kita hok mano ! kita nihh agak pemalu orang nya  , memang dari kecik sampai had nih lah malu.malu tuh boleh buang ke tepi , tapi tu lahh tahh kenapa lah dengan aku nih HAHAHA . okayy kita bahasa kan diri kita dengan aku lahh , sedap sikit nak bemadah HEEE ,okayy aku nih suka bekawan , tapi tak suka di pulau . bila di pulau macam nih lah jadi dia tak nak begaul dengan orang . taknak mesra-II sebab rasa macam tepinggir . itu yang aku alami di sekola kalau nak tahu . aku suka dengan orang yang suka buat aku gelak tapi bukan orang yang suka kutuk aku belakang , okayy i know ada ! tak boleh menipu kan mengaku ajoo dehhh ! aku tahu HAHAHA its okayy , go on lahh . janji aku tak macam tuhh . yang aku tahu aku suka kawan dengan semua orang ! kenapa perlu macam tuh ? rasa nya tak perluu . lagi satu suka sangat memerli . hohohoho . takkan terasa sikit demi sedikit punn , sebab aku budak paling tak ada perasaan HAHAHAHA .okayy abaikan kutuk mengutuk , perli memerli .kita ke apa yang aku buat sekarang nih ? aku sekarang sedang mengambil STPM pada 2012/2013 okayy tak lama sekejap jee . pada my classmate , aku harap korang bantu aku jangan pinggirkan aku . lalalala memang aku selalu tak datang sekolah , tak join apa korang buat . semuanya bersebab .aku bukan tak suka nak join . aku akan sokong apa yang korang buat . aku suka korang tapi tuh lahh :'( aku akan ubah tapi tak boleh tepaksa okayy paham kan . aku pun tahu STPM tuh dah dekat . aku jarang kesekolah , tapi aku sentiasa belajar dirumah . hohohohoho . harap-II kita satu class dapat point yang terbaik lahhHEHEHEHEHE . ayat macam gampang lah aku nihh hahahaha . sikap aku memang macam nih so ?? paham lahh dekat rumah lagi teruk pendiam aku nak dibandingkan disekolahh ! tunjuk ajar semua yang bijak-II amat diperlukan

okayy sekian ~
zzzzZZZZzzzZz . iloveyou

Tiada ulasan:

Catat Ulasan