Selasa, 19 Jun 2012

thanks for everything !

assalamualaikum :)

hai , lama dah tak memekak dekat sini kan . harini macam biasa dipetang-II nak memekak pasal apa ?
entahh kita dok tahu nok , apa yang jadi itu yang jadi kita cerita . you know i love you and i sayang you macam mana kan ? tahu kan macam mana . tipu lah kalau tak tahu . kan kita dah pernah bagi tahu awak . kalau tak tahu awak tipu bila awak kata awak sayang kan kita . okayy if you sayangkan i , you bukti kan . wait ! prasangka and cemburu itu satu yang paling nampak teruk yang aku sayangkan kau right ! macam mana aku cemburu ? tahu kan ? semua aku cakap ! hati wanita mudah tersentap ! semalam tersentap gila lah kau buat aku ! well benda kecik di besar-II kan untuk apa ? fikir taknak hilang kau , aku meyerah duhh . fikir kau dah cukup terbaik aku mengalah ! meyerah mengalah benda sama lah alwani ! HAA its okayy . kenapa cemburu aku teruk duh ? aku pun tak tahu , mungkin disebab kesah lama aku tak nak benda tuh jadi lagi . mungkin macam kau cakap . benda tak kan sama macam yang pertama kali dulu ! wait , kita boleh ubah benda tuh sayang , macam kita cakap , if awak betul-II sayangkkan saya , kita boleh buang kesah lama , anggap ini yang pertama . kita tahu awak cukup terbaik sebab awak boleh dapat hati saya yang kedua kali .
sebab apa saya cakap camgini . sebab saya pernah cakap saya tak akan sayang lelaki selepas benda ngeri berlaku dalam hidup saya . now awak dah buat saya sayang tahap GABAN , so tolong jaga baik-II . saya taknak la benci tuh kembali okayy .opsss , tokseh-II hok gitu lah . meleleh airmata nok ! HAHAHA . apa pun kita akan sayang awak , opss bukan akan ! tapi saya sayang awak , tahu sayang tuh macam mana , btw i hope you tak main-II sayang kita nih okayy . if you ada girl lain pliss cakap dekat saya ! cakap baik-II ! tapi memang kiamat lah lah dunia , nak tengok orang mati bunuh diri sebab putus cinta , try lah cari perempuan lain okayy , ehh saya boleh buat , but fiikir mana tempat saya lepas itu . HAHAHA nak tengok orang buta sebab menangis tak henti-II  , AWAK try buat ! seriously saya sayang kamu mohd faez rodet :)
lnak menggatal boleh , tapi tunggu saya mati . nak menggatal boleh tapi depat-II saya ! sosaya nak awak paham okayy . hmmm . serious aku takut duhh , fobia yang teramat . ! okayy lahh . apa-II pun kalau dah jodoh tak kemana kan . itu pesan ibu kamu :) kalau nak tunggu saya tunggu lah . if taknak better you bunuh aje i nih duh , saya rela awak pergi tinggalkan dunia . tapi saya tak rela awak pergi tinggalkan sya untuk perempuan lain ! awak ingat tau , janji awak dekat saya , sama macam janji awak dekat tuhan ! awak tipu teruk awak jadi . ehh , saya boleh terima awak , macam mana pun awak . buruk hensome mana pun awak . awak tetap saya sayang okayy , jahat baik mana awak itu belakang cerita lah . yang penting , awak tetap saya punya ! huwawawawa :) p/s : siapa yang terbaca or baca , kalau ada apa-II ktukan plis stright the point okayy , coment ajee i dont care ! HAHAHA .
p/s to mfr : okayy i love you , kita sayang awak . okayy awak kena tahu tuh okayy .

okayy boiii ~ ~~~~ :)
 M F R iloveyou :)
okayy , kitaa curi photo nih semalam . fikir nak update semalam tapi tak kesampaian sebab semalam hari paling buruk bagi aku m tangan sakit tak boleh menaip laji-II dan panjang-II . 
muka kau comel bagi aku , sebab tuh aku tak bored tengok kau . HAHA 
korng ada , aku pun ada . so sama-II ada , jaga lah sendiri punya okayy . 
nak dia , mintak dekat abah dia . first mintak dekat aku dulu lah LAHAI . 
setiap manusia ada kelebihan dan kekurangan . apa yang lebih datang darinya apa yang kuran pun datang darinya juaa :) i will always sight you :) 
thank you kerana kembali dalam hidup saya . 
peace :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan