Khamis, 28 Jun 2012

insyaallah boleh !

assalamualaikum dunia xD

HAI ? sehat . macam biasa lah tanya  .ala maklum lah dah lama tak semak-II dekat blog BUZY kan sekarang nih . sekolah pulak . HAHA ehh dah besar punn sekolah ke ? besar pada umur sahaja , nott tuan dia kihkihkih .
kehidupan aku masih seperti dulu lahh btw im now 18 year old , kita sambung form 6 , sebab itu salah satu jalan yang kita ada sebab kita tak ada NO UPU  untuk mohon HAHA itu lah balasan nya sebab melengah kan masa . apa punn tak heran lahh dengan U ! haha . okayy sebenarnya kita nak cerita apa yang patut kita mulakan untuk belajar ? hmm ntah kita masih merasa kan kita tengah bercuti saja . bukan ada di form 6 ala maklum lah aku kuat berangan jee lebihh , STPM punn bukan lama mana , dahh nak dekat kott , kejam celik dahh sampai masa , BTW STPM kita akan bermula pada 5 november 2012 , HAHAHA teruk nya bukan ke tahun depan sepatutnya , ehh itu modal lama boleh lah , sekarang modul baru wani oi , kena ingat tuhh HAHA okayy aku ingat dan aku tahu kihhkihkihkih , macam mana dengan study ? opsss TERUK bhai ! tak macam dulu , balik sekolah pun lambat , buku dia boleh tahan lahh berat macam batu , apa pun ilmu kann , so bahu patah pun its okayy , aku memang suka bawak berat-II nihh HAHAHA APAPUNTAKBOLEH ! okayy , cerita didalam kelas pulaa , first masuk form6 ramai kawan-II lama satu kelas kembali , selepas keputusan politenik , kolej-II yang membuat rayu dan mohon itu keluar , semua mula keluar dari form6 , tinggallah kami berempat , juli , adilah dan rizki termasuk aku , okayy cunn , masih ada kawan , dahh tuh cikgu pisahkan rizki dengan kami , okayy , bolehh mohon pindah kelass , btw adilah pindah kelas dulu . arghhhh teruk lahhh kan . sampai now , aku pulak sorang-II dalam kelas tuhh ! lagi macam taik kann . mohon punya mohon cikgu tetap tak lulus kann , ehh wait bukan tak suka duduk class murni , tapi ? tuhh lahh , aku rasa macam aku bodoh sorang jee kott HAHAHA tak apa lahh i try the best untuk mulakan cara baru tanpa kawan ! kihkih sebenarnya bengang nih lalalalalalala~ terbukti duduk seorang diri membuatkan aku belajar . hahahaha aku bukan taknak kawan dengan kawan-II kelas aku tuh tapi aku memang suka berdiam dari dulu nye punn :) so ada masa saja aku akan bercakap , tapi if ada seseorang yang tidak meyukai aku dalam class tuh bagi lah tahu okayy aku bolehh berhenti sekola terus duduk rumah kawin jaga anak lagi bagUS hahahahhahaaha , ada ke orang nak aku ? ada kott :) ehh apa pun aku tetap nak dia saja lah bodoh ! so ada aku kesah kau suka aku ke dok :) aku belajar bukan kerana kawan , tapi kerana aku nak happy kan makbapak aku ! okayy dah malas nak taip panjang-II now tengok lahh jadual aku dengan buku-II yang belum lengkap di beli keran di kedai buku kehabisan stok :) 3buah kedai aku pergi tadi , dari A ke Z  , dari Z Ke A ! teruk , cetak lahh banyak-II lain kali , aku nak beli nihh HAHAHA :)
nih lahh buku yang akan aku bawa ke sekolah dan membawa pulangnya kerumah
dan jugak akan menjadi petunjuk kepada hidup aku HAHA , baru sikit .
ada lagi yang lain belum beli mehh . HAHAHA  tiap-II hari kena bawak . hmmm sedihh
 

nih jadualnya pula :) HAHAHA teruk lama sangat :)
 okayy byeee ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan