Ahad, 8 Julai 2012

i love him

assalamualaikum world XD

kihkihkih ! hai pembaca bloger kita semua ? today i can say i love you
actually everyday i can say i love you , :'( nak tahu kenapa ? sebab aku sayang kan dia :)
hee . ada orang kata , jangan terlalu sayang nanti kita kecewa kan susah dah . karang tak pasal-II menangis macam orang frust menonggeng paya tuhh HAHA . okayy btw i know itu semua sebab kita pernah merasa macam mana orang yang kita sayang pergi tinggalkan kita . tapi kitaa lagi merasa perginya dia tanpa pesan kott .
lagi perit tuhh nak laluinyakan . HA itu kesah lama , kesah lama takkan berulang , yang pasti kita tetap akan merindukan dia everyday and everytime lahai , teruk benar bahasa aku nih :)

 I think i will be like this gara2 terlalu kecewa . kesian orang dalam gambar nih . btw macam nih lah aku time dia pergi tinggalkan aku .hee teruk benar * wait sorry daya olla i rembat gambar nih sebab suka pulak aku tengok hehehe ! 
but its okayy lahh , dia pergi takkan kembali itu yang buatkan aku frust sampai sekarang .
wait , kita bukan nak cerita about him , tapi kita nak cerita pasal orang yang masih ada dalam hidup kita sampai sekarang , who ? okayy  

taaadaaa !



ini lahh jejaka yang kita sayangkan itu . HAHA
okayy why you love him ?
tiada jawapan untuk soalan ini , sebab sayang itu datang dalam diri . bukan untuk di tunjuk kenapa sayangkan dia ! haa kau kena tahu tuhh . first time aku bukak cerita pasal dia dalam blog ni ! HA sebelum ini kalau ada pun semua takada gambo right ! heee . btw dia bukan kekasih baru tapi dia kekasih lama aku ! btw mungkin bukan yang pertama dan bukan yang terakhir , why cakap macam nih wani ? sebab kita tak tahu mungkin atau ye dia akan jadi sebahagian dalam hidup kelak right . if dia mungkin yang terakhir aku terima seadanya ?tapi dia ? mungkin ke boleh terima ? arrr kesah pulak , kalau dia rasa sayang itu mungkin boleh difikirkan HAHA . if him bukan kita punya ? okayy aku lepaskan dia dengan terpaksa ! dah bukan kita punya nak buat macam mana ? tapi ingat lahh macam mana aku hilang kau dulu wehh , dah macam gambar tadi jugak dibuatnya , agak macam dah nak mati aku menagis ! nasib tak mati lagi kan HAHAHA . 
apa nak jadi bole jadi kan . kau kena tahu sayang aku tak pernah hilang , walaupun pernah kau sakitkan hati aku nihh , lah nih kau nak sakitkan lagi bolehh ? tapi ? haa memang tak dapat . nak bagi tahu nih ? hati aku mudah tersentuh tapi tak mudah dipujuk ! hati api kan ? tahu kan macam mana ? ha macam tuh lah aku . 
nak jadi air peyirap api bukan senang deerrr ! HAHAHA so you take my heart i take you heart okayy ngam :) HAHAH . okayy cerita lebar-II pun bosan nak baca , 
so now i can say ILOVEYOU and INEEDYOU for my life !
tak ada orang lain dahh lepas nih aku nak sayangkan . aku tak pernah sayang kan orang sampai macam nih .
FULLSTOP. dont say again ! 
byee :* F A 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan