Sabtu, 7 Julai 2012

ASSALAMUALAIKUM XD !

sebelum mulakan cerita pasal hobi nihh , aku suka upload photo-II biar nampak menarik wehh !
haha nampak lelaki tuh tidur tak ? opsss , nak cari perempuan punya tak jumpa pulakk . better biar nii contoh yang baik HAHA. apakah kaitan hobi dengan tidur woi ! alaaa boleh buat ayat macam gini lhaa . 
hobi saya ialah tidur ! YEAHHH . kenapa kamu amek tidur sebagai hobi ? kan banyak lagi hobi boleh diambil 
hahaha , memang banyak , tapi semua menimbulkan tekanan . yeahhh . try korang tidur ? mesti tak pikir apa-II kan ? melainkan korang mimpi hantu lahh . tapi seronok mimpi hantu nihh , mencabar doe !
semalam , balik sekolah pukul 1230 kn ? balik-II mandi tepat pukul 130 ? memang aku kesyurga lahh sampai malam kann , agak-II pukul 8 baru bangun mandi lagi :) hahaha dah bosan apa lagi katil paggil aku , dann yeahhh tidur sampai pagi . tekejut aku bangun-II mesej full ! HAHAHA alaa dia paham tuhh tapi meyirap jugak lahh kena marah suruh tidur . kalau aku tidur aku akan terjaga , itu sikap aku . 
so jangan tnye kenapa lhaa HAHAHA . ehh memang syok lah tidur . HAHA taknak bangun pon bolehh 
juara tidur aku lah pemenang nya XD HEEE .
aku dah bosan macam nih lahh semua aku merepekan :)
okayy lahh bhai ~ nak layan tengok cartoon . 
tidurrrrrrrrrrrrrrrrrr the best in my life !! .utamakan tidur dari ~~~~~~ hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan