Rabu, 4 Julai 2012

thanks

assalamualaikum XD

hai , haa . now pukul 830 kan . okayy nak cerita lah cerita yang agak kurang nak menarik nih :)
baru saja sampai rumah balik dari dating with my hubby . HAHA siapa ? ehh jangan pikir bukan-II aku setia pada si dia saja mehh . alahh kawan-II lah apa lagi . menghilangkan tekanan bersamanya . teettt . maidzatul aqilah dan nur izyan . thanks korang , teman aku . dapat jugak kita jumpa lagi kan . ingatkan kau taknak jumpa aku . wehh sumpah tak puas mehh . tapi nak buat macam mana . haha tapi demi korang aku pergi jugak . dengan melanggar pesanan kekasih hati aku . haha jangan merayap katanya , tapi aku keluar jugak . okayy tak pehh aku dah bagi tahu dia punn kan . heee okayy , aku ingatkan kami bertiga . tapi rupanya kami berlapan . semua kawan-II izyan . yang aku dengan qila berdua . HAHAHA . kami memula sampai , pergi ke kaunter wayang , cerita apa kami tengok ? kami tengok MAEL LAMBONG ! seronok ke ? bolehh lahh ada zizan kan . semua jadi seronok ! kikihh ! lepas beli tiket , kami kelaparan  ,sementaran menuggu cerita bermula , kami pergi makan lahh . makan dekat kopitiam ! dah itu ajee yang tak jauhh kan . soo pergi aje lahh hahahahaha . HAHAHA . teettt , dalam wayang boleh pulak duduk sebelah membe lelaki izyan sorang nihh . kenapa aku woiii ! alololo . taknak taknak , saya setia pada dia seorang . nak number saya yee bang ? okayy mintak dekat faezz :) hihihihihihihi . lalalalala . okayy lahh stop lahh . nak mandi then nak belajar , kbhai !!
teeetttt ~~~~
okayy ini tiket wayang tuhh , heee tamat pada pukul 620petang . 
yang lagi 4 tiket ada dekat membe lain HAHAHA 
:) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan