Selasa, 3 Julai 2012

yeahh lulus :)

assalamualaikum XD

HAI pagi yang indah mungkin hari ini . now aku nak cerita someone dekat semua . hahaha . 
okayy , mungkin tekanan membuatkan aku tecabar oleh semua perkara . semalam mood aku hilang cam gampang yang teramat . sebab kau , aku kena maki hamun ! lahai . normal . is better kena marah dan kena maki . aku kan anak yang KURANG AJAR . okayy kata-II tuhh keluar lagi . buat kali keberapa ?  finee memang aku kurang ajar . wait . aku adik kurang ajar ke ? waklu derrr , lu nak wa hormat lu , lu hormat wa jugak la . kau nak aku hormat kau sebagai kakak , hormat aku dulu sebagai adik wehh . memang kena hormat kau kan . better aku mati daripada aku kena mengalah dengan kau . kau lagi penting kan orang lain dari aku . so itu lah jawab nya ! kau penting kan orang yang dah buat adik kau nih sakit kena tarik rambut kena maki dengan dia , sekarang kau bagi dia pulak . ehh kalau aku jadi kau , aku tak kan biar adik aku menangis wehh , fikir aku tak ada adik jee tau . pikir aku adik untuk korang semua . tak dihidupkan dekat dunia nia pun tak apa . sorry lah lepas nih jangan mengharap aku nak maafkan kau lagi . berapa kali kau buat aku macam nih , bayak kali wehh . kau maki-II aku , kau malukan aku depan orang ! errrr ayat kau buat aku tercabar semalam , okayy ayat kau pukimak lah kau nih ! haa aku nak tanya kau , kau lahir dari lubang mana wehh ! kalau pukimak aku , pukimak kau jugak  . errr hati orang boleh kau jaga , hati adik kau ? ada kau jaga . sabar bukan bereti kau boleh pijak aku ! errrrr tensionn . apapun lantak kau lah lepas nih jangan mengharap aku nak bercakap ! dengan kau atau pun family . so i akan bisukan diri ! byeee . 
opsss lari topik sudahh . HAHA kita pergi topi kita kembali okayy . nampak tak tajuk tuh :) lulus for what ? 
okayy tengok nihh  !!! 

keputusan apa nih ? HAHAHA lesen lah apa lagi . 
hahaha lesen apa , alahh motor jeepunn . kereta bila lagi ? haha waitt bagi ekonomi stabil lahh . 
baru kereta , telah sekian lama aku buat dan tunggu benda ni . 
sebenarnya nyee nih keputusan yang kedua ! HAHAHA malu doee . apa pun kira okayy lah ada dari tak adakan . lalalalalala okayy thanks pada julinorizah binti jamal sebab dah antar aku tadi . 
okayy good luck untuk kau pulak esokk . :) hope kau bolehh okayy . nanti takpayah lah kita pakai L lagi .
hahahaha boleh bakar dahh lesen L nih kihkihkih . 
fokus too kereta now :) okayy cabut dulu lahh , nak keluar jalan-II dengan kawan-II . 
maidzatul . izyan . okayy tunggu aku okayy . hahaha 
byeeee ~ good luck for you juli . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan