Selasa, 3 Julai 2012

selipar baru HAHA !

assalamualaikum XD

SELAMAT petang semua . HAHA hari ini aku nak cerita pasal HAHA agak lawak jugak lah .
pasal  selipar pun boleh jadi dalam blog aku . kikihh . kesah pulak blog aku . suka aku lah . nak baca boleh tak nak pun bolehh hehe . bukan nak menunjuk tapi cuma nak kongsi lah cerita . tak salah kan HAHA . sebelum tuhh tengok nih dulu lahh . tettttttt ~~~~
okayyy , you see ! dah buruk kann . aku cuci macam mana pun taknak hilang hitam tuh mehh . 
geram punn ada jugak HAHA tapi aku sayang ianya . sebab merah itu buat aku sayang kan dia .
merah adalah warna kesayangan mehh . selipar agak masih boleh dipakai di rumah . 
HAHAHA okayy tunggu awak putus dan awak licin baru saya buang awak okayy heee . 
beli time nak raya tahun lepas , ingat nak pakai bila perlu . tapii perlu untuk dirumah sebab selipar aku selalu hilang , asyik ada orang curi pakai kan . sekarang aku beli yang agak nampak siapa yang berani curi merah aku nih kann HAHA . 
okayy now tengok nih pulak lahh !! 
haa , nampak tuhh . okayy . aku baru beli HAHA . langkah berjaga-II takut hilang lagi kan . 
sayangnya merah tiada . so sedih . kalau ada pun tak menarik macam budak-II sebab banyak warna campuran . lahai lemah aku tengok tadi . hahaha lawakan ? haha tidak ? okayy fine tak nak kawan . hehe
ingat mahallah sangatkan . hihi . boleh tahan lah aku dapat duit dari ibu , dia suruh beli yang baru . dia tahu selipar aku dah buruk . HA .okayyy terima kasih ibu :) saya akan jaga ianya macam merah saya itu . 
heeeee :D
sorry lahh saya tak minat kasut yang tinggi-II yang macam gadis-II melayu pakai . 
sebab saya tak minat dan tak reti HAHA . KESAH aku kau nak kutuk aku :)
setiap manusia dengan life masing-IIkan . oakyy . life kau  , life kau . life aku life aku . 
aku tak kacau , kau jagan kacau . okayyy terima kasihh :)  memang lawa korang pakai , btw itu bukan gaya aku heeee , :) okayy lahh . bye-II :)

salam :*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan