Selasa, 18 September 2012

tak tahu kenapa !

assalamualaikum dan selamat pagi semua ,

haa dah sarapan ke belum ? yang belum pergi lah makan , yang dah tuhh meh lahh share-II cerita . hee
kita pagi-II dah makan mehh , soh dah kenyang , boleh lah becerita . tak ada lah syok mana pun , just nak share-II cerita dan perasaan lahh hee .btw , kita nak cerita apa yang terjadi dengan hidup aku nih , asyik nak memarah dia je . mungkin sebab ada satu perasaan yang buat aku sakit hati ke apa pun aku tak tahu . nak kata dia tuh akan tinggalkan aku itu tak tahu lah . sebab hati masing-II kan . aku tak boleh paksa dia untuk sayang kan aku , sampai mana pun aku tak tahu . kalau tuhan kata dia terbaik untuk aku dan aku untuk dia , aku terima , if tuhan kata nama aku dengan dia tak akan bersama , redha je lahh dengan terpaksa aku lepaskan dia . tapi kan , aku sayang dia sangat-II , tuhan bagi dia peluang kedua dan untuk aku peluang kedua untuk kami ubah dari yang buruk ke yang lebih baik . tapi boleh ke ? aku tak tahu tahap mana sayang dia dekat aku , tahap mana dia boleh besbar dengan aku . kalau aku , tiap-II hari aku akan sayangkan dia . sbar aku pun masih boleh di pertahankan lah . if one day kita terpisah lah kan , aku nak kau jaga diri kau baik-II , dan aku nak jangan pernah lupa aku sbab aku takkan pernah lupakan kau , aku mati sekali pun lahh . mesti kau marah bila aku cakap macam nih kan ? ehh kena tahu ajal maut di tangan tuhan bila-II masa boleh dia tarik nyawa kita , so aku prepare lah wasiat nih HAHAHAHA kau pun tahu aku suka merapu bukan merepek tau ! heeee sebenarnya ada satu benda yang kau tak tahu , if kau tahu mesti ada perkataan yang akan memisahkan kita PERCAYA lah !
one day kau akan tahu !!
okayy lah nak sambung tidur lahh dah lah tak sekola sebab tetidur balik HAHAHA  tak pe dah biasa ponteng-II nih . apa pun i'm love you mohammad faez rodet ! walau pun kau dengan aku makin renggang ! sebenarnya syang kau gila vavi haktui nihh ! takde siapa dah boleh ganti , melainkan betul-II kita tak boleh bersma heeeeee :') senyumm kecewa !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan