Rabu, 10 Oktober 2012

kuat semangat !

assalamualaikum dunia ,

hai apa khabar ? lama dah tak update blog . maklum lah busy plak . mana dengan nak STPM dia mana demam dia mana sakit lagi . teruk dah tuh . maklum lahh hidup penuh tekanan kan . trial pun teruk dah keputusan ? boleh ke aku teruskan belajar macam nih ? HMM tengok gaya macam ramai yang pandang hina dekat aku ? ehh aku tak bodo tau cuma aku rasa macam apa tah . ahh tak kesah lah apa ramai yang mengata , kita tuggu perang sebenar nanti :) bolehh lawan ke tidak ? HAHA nak tengok gempak ke tidak , tunggu lah . agak-II rasa tak boleh apa lagi go lah berhenti terus tak payah belajar . membazir duit ajee kann . apa pun SPTM 21 hari lagi yang aku nih study pun tak lagi ? ni ke pelajar PRA U? hahaha macam bodoh jee HAHA . ehh peduli apa . nnti aku buat lah baik-II . aku nih bukan pemalas nak g sekola cuma satu jeee , kawan-II aku semua tak ada tuh yang jadi patah semangat mehh . kalau tahu tak payah masuk hari tuh duhh . apalah dorang nihh . tak pe jangan pikir kawan kita pikir MAK AYAH ? tetttttt , one day if aku berjaya aku nak beli rumah , kereta dan kerja bagi dorang senang HAHA baru kawin HAHAH BUEKKKK berangan betul aku nih hahahha . angan mesti ada tau , itu satu cita-II atau impian ? hahaha siapa lah lelaki tuh kan ? boleh tak main pilih-II ? kita tetap nak kan faez jugakkkkkkk ! boleh lahh duhh HAHAHAHA mengharap yang belum pasti , jauh lagi pejalanan aku . HEE sanggup menuggu dan terggu tau . alahhh 5 tahun bukan lama HAHAHA gatal nihh ! buekkk . okayy lahh good luck for student PMR2012 , good luck for SPM  come soon and good luck for me and friends STPM 2012/2013 . harap tinggi gred kita semua . :) aminnn  doa diiringi usaha ! kecemerlangan milik kami :) yeahhhhhhhhh . !!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan