Isnin, 12 November 2012

tersayang sangat

assalamualaikum kengkawan ?

haa , lama dahh tak kongsi cerita dengan semua orang ? nak tahu tak ? ada lah seorg mamat nih dia telah buat hati nih semakin hari semakin syang dekat dia ? kenapa sayang dia ? sebab dia dah kembali ke sisi ku ? siapa ? alahh mamat biasa tuh lahh yang sebelum nih kita ceritakan tuh ? kenal kan ? kita sayang kan dia , kita nak kawin dengan dia * opss muda lagi lahh nanti umur 22 tahun 23 tahun ke baru nak kawin , sekarang saya masih belajar tak boleh kawin . Acehhh tengok tengok umur 20 dah ada kad sampai hAHAHAAH takdek lahh .memain jee . dia lahh orang yang kita syang sangat . tengok bekas bekas kekasih lama sya tak syang smpai macam nih tau . dulu dia pun penah jadi bekas-II kekasih tapi still loving , but i still waiting syang kihkihkih ayat macam macam ! tapi ibu ayah dia nak ke dekat aku haa ? tetttt !!! terpulang restu ibubapa kena ada . tapi aku kalau dah sayang sampai mati aku nak dia jugak apa nak jadi , jadi lahh HAHAHA . merpekk duhh :)

okayy btw one day dia jadi yang terakhir dah terhalal ! aku akan jaga dia sesangat nak lipat-II masuk poket kihkih ! apa ada hal dia aku punya duhh , tak bolehh orang curi diabiar lelaki pun yang dekat *JELES hahahaha kenapa nak sangat dekat dia nih wani ? haaa entah mungkin dia untuk aku kott  . apa punn jodoh di tangan tuhan , if dia menjadi milik aku alhamdulilah , if bukan dia ? wa terjun flat lahh wehh ! tapi if untuk kebaikan dia bpisah dengan aku ! aku ???????? haaaa tak terjawab . btw insyaalahh ada jodoh bersama lahh kita kan faez kann HEHEHEE .

nanti dah kawin : nak anak sepasang ! * kembar hahahaha nak 6 anak
hahaha . duduk rumah sendiri kecik pun tak apa wehh . nak kereta sebiji untuk memudahkan begerak .
lepastuhh motor sebiji jugak untuk elakkan jem HAHA pastu pastu nakk nakk nakk nakk awak sayang kan saya selamanya :) heeeeee


BERNAGAN # tetttttt .

nanti kita kawinn tauu HAHAHAHAHAA . kerja rerajin , belajar rerajin . haaaaaaaaaaaaaaa

byeeeee !!!
anganan penting dalam hidup ! itu adalah sebahagian citacita bohhh :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan