Jumaat, 8 Mac 2013

sering di abaikan :)

hai , lama dah takupdate blog ni . btw tak ada masa untuk update blog dahh tapi kali mungkin ada sebab dapat line dari jiran . okayy see tajuk kali ni ? nampak tak ? okayy SERING DIABAIKAN ? siapa yang abaikan ? ohhh ramai yang abaikan kita kali nih . sekarang mana ada dah waktu untuk kita , mana dah nak dengar cerita-II kita mana dah nak bersama kita ? bila di tnya kenapa?jawapan yang langsung tak masuk akal !! MOTOR ROSAK . ehhh saya ni bukan orang yang jenis tak paham keadaan orang tau . saya cukup paham semuanya ! btw usaha dia langsung tak ada untuk hubungan ini !lagi satu bukan nya saya suruh awakbersama saya tu , bukan nak awak datang duduk sebelah tapi teman saya dalam keadaan macam mana punn tapi dia langsung ? langsung tak ada . saya pun ada kawan saya pun ada kerja ! tapi masa saya untuk dia 24jam sentiasa ada ! tak pernah ada alasan . cuma satu ? alasan saya tak mampu untuk pergi ke rumahh dia . saya takutt keretaa ! seterusnya , dia kata dia paham saya ! tapi mana paham dia tuu ? tettttt? kata nak ubah sikap mana ? semua sekadar kata-II yang mampu di ucapakan olehh semua orang . bagi saya dia segala nya . tapi bagi dia saya hanya masa lalu yang patut dimainkan lagi :) dia langsung TAK HARGAI saya lagi :) saya tak mampu untuk tinggalkan dia sebab saya SAYANG SANGAT . tapi dia sanggup tinggalkan sya dengan cara mengabaikan sya :D . tak terkira berapa kali dia abaikan saya nih . banyak sangat nya punn . sikap dia nih bila salah dia , mula jugak dia mencari salah sayaa . dia nak menegakkan jugak yang dia betul . okayyy amek la kemenangan tu . tapi bagi saya , dia dah besar dia patut ubah sikap dan cara hidup dia . dia bukan kanak-kanak yang bersekolah lagi . dia dah berumur 19 tahun pun , kalau kawin dia dah boleh jadi ayahda orang dah punn ? tapi dia taknak guna otak dia . lelaki di kurniakan 7akal 1 nafsu ! guna akan dengan sebaik-II nyaaa . dia mampu berfikir sebenarnyaaa . dia kata dia pilih saya dari hidup dia ? tapi ?haaa Hentaa laaa ~~~~~~~~~~ takpelaa biar dia hidup dengan kehidupan dia biar dia happy dengan hidup dia tnpa sayaa . saya hanya mampu :) demi untuk dia happy . saya selalu ada untuk dia . so bila-II masa dia bole datang untuk kembali :) sekarang dia lagi happy dengan hidup dia dari hidup dengan saya , benda terbukti dahhhh . dengan ini saya memohon maaf for segalanyaa . terima kasih pernah jadi kekasih saya yang paling saya sayang . terima kasih kerana dah jadi yang terbaik untuk hidup saya . terima kasih pernah bersusah paya untuk saya . terima kasih kerana pernah menjadi mangsa kemarahan saya . terima kasih kerana dah menjadi pendengar setia segala cerita -II saya selama ini . terima kasihh kerana kembali dalam hidup saya untuk kali kedua thanksss for everthing sayangg . btw saya nak dia tahu SAYA MASIH DAN NAK KAN DIA SAYANG SAYA TAK PERNAH HILANG UNTUK DIA , TAK MACAM BEKAS KEKASIH SYA YANG TERDAHULU :) thanksss sekian terima kasihh mohammad faez iloveyouu . happy lah tnpa saya lagi . :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan