Khamis, 27 Februari 2014

andai ini takdirku

hai pembaca blog ? lamaa aku tak update . aku dahh lupaa macam mana dan takada masa nak update lagi , sebab bila aku bukak blog aku , macam macam kenangan ada dalam nih . mana yang aku gembira mana yang dukaanya.tapi kali ni aku cari peluang untukk try isi blog aku yang dah berhabukk , mungkinn akan rasa serba salahh bilaa membacanya , firstly mesti orang yang aku nakk ceritakann nih takkan pernah memabaca blog aku , andai suatu hari nanti bila aku dah tiada  didunia ni , aku harapp dia baca semuanya , okayy nakk mulaa kann dah nih , andai takdir aku begini aku try untuk menerimanya walaupun sukar benda ni .  korang tahukan mohammad faez yang macam ada dekat tepi tuu , kenal kan , btw tuu gambar lama , aku malas nak ubahh , sebab dah terlupaa caraa caraa dia . okayy , korangg pernahh baca pasal dia dulu kan , aku takde siapaa siapa lagi nak berkongsi , cumaa dekat sini saja lah aku luahkan walaupun benda ni public its okayy , mungkin dekat sini aku bolehh iktiar mana mana sikap kann . korangg tahu sayang aku dekat dia macam mana  , dia pernahh terbit dihati ini sejak dulu , sejak hadir dia dalam hidup aku bangkit semua meneruskan kehidupan . dia semangat aku diailham aku dan dia jugakk sumber ispirasi unrtuk aku terus kehadapan . aku pernah rebahh di sebabkan kehilangan seorang kekasih yang pergi menghadap ilahi , aku terus cubaa untuk maju tapi tak mampu , tapi bilaa faez kembali untuk hidup ni , aku mulaa bangkit dari semua nya , aku menjadi yang lebih semangat untuk teruskan kehidupann , walau dia sering buat aku menangis aku tak pernah simpan dendam dan nak membalasnya pada siapa siapa . lama aku dengan faez  , walaupun putus sambung putus sambung . aku masih menunggu dia sehingga dia menjadi milik ku . now aku lemah , aku tak kuat untuk semuanya , aku perlukan diauntuk teruskan segalanyaa . dia lahh yang mengajar aku erti kesabaran ketabahan dan dia lahh yang selalu ada disaat aku sedih , tapi sekarang dah berakhir untuk yang keempat kali , dia mintak untuk hidup dengan aku semula , tapi dia siakan aku , dia pergi kerana perempuan yang dia sukai , dia pergi tinggalkan aku yang setia menanti disaat dia kecewa dan sedih , dia pergi tinggalkan aku kerana cuma satu sikap aku yang kuat cemburu , tak salahkan nak cemburu dengan pasangan sendiri . dia suka meyebelahi perempuan lain dari aku . even dah tak sayangg aku lagi bukan cara nya macam  nihh . apa punn pesann aku untuk kau mohammad faez  ,Jaga diri kau untuk hidup kau , jangan terlalu kejarkan dunia . dunia awak semntara , yang selamanya disana . awak jangan bangga ada wajah yang tampan begitu , nanti bila tuhan tarikk nikmat tuu , pesann sayaa untuk awak , buang sikapp belagakk awak yang mampu buat perempuan cair tu , awak belagakk sekarang kemudianya siapa tahuu . pesan saya hargai lahh yang mana pernahh menyayangi awak dengan ikhlas , hargai dia sebelum semuanya terlambat . nanti bilaa awak dah baca blog saya ni , awak cuba lahh mintak satu surat yang ada pada anak cik as . mintak dekat nana . even awak belum terlambat untuk segalanya . tpi bilaa awak dah baca semuanya sayaa mintaa maaf dari hujung rambut ke hujung kaki . kejarlahh sekiranya saya masih didalam hati awak , sekiranya saya hanya masa silam yang hadir dan hanya mimpi ngeri yang hadir dalam hidupp  awak , awak pergi lahh mencari kebahagian awak dimanaa , satuu awak kena ingat , selagi sya tak tengok awak bahagia , selagi tuu saya masih ada untuk awakk . keranaa awak ihlam kehidupan saya , tuhan bagi awak untuk saya untuk saya sentiasa menyayangi awak . sayang sayaa akan ada selamanya untuk awak faez , sayaaa menuggu awak selamanyaa :'))) MOHAMMADFAEZ RODET !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan